Op zoek naar een nieuw bestuur!

Vacature bestuursleden

Bij Studievereniging Increase zijn we voor het studiejaar 2023-2024 op zoek naar vier toppers om de vereniging te besturen en vertegenwoordigen. Lijkt het jou leuk om naast je studie iets extra’s te doen, verantwoordelijkheid te nemen in een professionele context en contacten te leggen met relaties in de praktijk? Solliciteer dan snel! We zoeken kandidaten voor de volgende functies:

Voorzitter

Als voorzitter ben je het visitekaartje van de vereniging. Je bent eindverantwoordelijk voor alle bestuurszaken en stuurt de bestuursleden aan. Je leidt de bestuursvergaderingen (die ten minste eens per twee weken plaatsvinden) en bereidt deze voor. Verder stel je de jaarplanning en het beleidsplan voor het nieuwe studiejaar op, verzorg je presentaties, doe je mee aan de organisatie van de introductieweek voor eerstejaarsstudenten en woon je verschillende excursies en activiteiten bij.

Relatiemanager (twee vacatures)

In de deze functie ben je in de eerste plaats verantwoordelijk voor het onderhouden van en bouwen aan contacten met externe relaties in het werkveld. Je sluit contracten en overeenkomsten en zorgt voor de verwerking en het beheer. Verder organiseer je activiteiten en help je mee aan de organisatie van de introductieweek voor eerstejaarsstudenten. Uiteraard neem je ook actief deel aan de bestuursvergaderingen en denk je mee over agendapunten en het algehele beleid.

Secretaris-penningmeester

Als secretaris-penningmeester ben je verantwoordelijk voor alle financiële en administratieve zaken binnen de vereniging. Je verwerkt de financiële gegevens in een rapport en stelt de jaarrekening van op. Daarnaast praat en denk je mee in de bestuursvergaderingen, die je ook notuleert. Ook help je mee met het organiseren van activiteiten, waaronder de introductieweek voor eerstejaarsstudenten. Verder ben je de vraagbaak voor leden en beheer je de website van Increase.

Goed om te weten

• De gemiddelde werkbelasting voor een bestuursfunctie is zo’n 4-8 uur per week. Rondom evenementen/activiteiten nemen je taken meer tijd in beslag.
  • Vanuit het Profileringsfonds is er een vergoeding voor het bestuurswerk beschikbaar.

Zie jij het helemaal zitten en wil je solliciteren?

Stuur dan vóór donderdag 8 juni een e-mail naar info@svincrease.nl met daarin:

• Een korte introductie van jezelf (inclusief leeftijd, studie, leerjaar)
  • Welke functie je wilt uitvoeren (en waarom)

Wij laten je vervolgens weten of we je uitnodigen voor een gesprek. Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Remco de Jong (de huidige voorzitter), via 06-55 62 84 19.