Historie

De vereniging is opgericht in 2006. Al enige tijd vertegenwoordigen wij het gehele domein Economics. Destijds is de studievereniging gestart voor Financial Service Management (vroegere bank- en verzekeringswezen).

​​​​​​​In 2010 is besloot de vereniging uit te breiden met de studies Accountancy en Finance & Control (Bedrijfseconomie). Dit was op het gebied van de organisatie een grote uitdaging. We zijn ook erg trots op het feit dat we naast de banken ook accountancykantoren enthousiast hebben gekregen voor ons programma.

Met deze uitbreiding is het ledenaantal gigantisch gestegen, waardoor wij ons een van de grootste studieverenigingen van Leeuwarden mogen noemen! Het groeiende aantal scholieren dat voor Leeuwarden studentenstad kiest, heeft daar tevens aan bijgedragen.