Nieuwe hoofdpartner SV Increase!

Studievereniging SV Increase heeft een nieuwe hoofdpartner: Van der Veen en Kromhout Accountants en Adviseurs

Het gerespecteerde accountantskantoor Van der Veen en Kromhout is de nieuwe hoofdpartner van SV Increase! Deze samenwerking belooft mooie kansen voor de studievereniging en haar leden. Van der Veen en Kromhout, een gevestigd accountantskantoor met een sterke reputatie in de noordelijke provincies, toont hiermee haar betrokkenheid bij het onderwijs en de groei van jonge professionals.

Van der Veen en Kromhout biedt een breed scala aan diensten, waaronder accountancy, belastingadvies en financieel advies aan bedrijven en particulieren. Hun team van experts heeft jarenlange ervaring en staat bekend om hun inzet voor het leveren van hoogwaardige dienstverlening aan klanten in diverse sectoren.

Mocht je medewerkers van dit prachtige kantoor willen spreken, dan is er 3 november een mooie gelegenheid om dit te doen bij de Inhousedag! Het belooft een leuke middag te worden, dus meld je nu aan! Kijk voor meer informatie op onze evenementen pagina.

Klik hier voor meer informatie over de organisatie en de mogelijkheden voor een stage, scriptie of bijbaan.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen